humanitas_la_raul_pierdra_ed_noua

Revin după o scurtă pauză cu o noua carte marca Coelho, aceasta fiind și opera care m-a făcut să realizez că autorul are un singur tipar și nu poate să-l schimbe. La fel cum un cântăreț, pe care vocea îl ajută să cânte live și profită de asta păstrând un gen muzical, în același mod Coelho scoate opere pe bandă rulantă având același light motiv, URMEAZĂ-ȚI VISUL!

La râul Piedra am șezut și-am plâns este o poveste de dragoste începută la vârsta adolescenței dar care nu reușește să înflorească din cauza vârstei și a timidității ea păstrandu-și puritatea și regăsindu-se dupa 11 ani. Brazilianul consideră că în dragoste există întotdeauna ceva care ne apropie de eternitate și de esenta vieții, pentru că poveștile de dragoste contin toate tainele lumii. Așadar cartea este recomandată oamenilor romantici, în special de sex feminin sau celor care sunt în căutare de motivație deoarece opera este plină de citate pompoase, menite să întarească relația de dragoste pură.

Deși atunci când am terminat de citit La râul Piedra am șezut și-am plâns mi-am zis că nu mai vreau să-l citesc pe Coelho, totuși am primit acum un an în dar ADULTER, carte pe care am reușit să o gat zilele trecute și cu care doresc să închei seria aceasta, deoarece ajung sa-mi fac un tipar…

One thought on “La râul Piedra am șezut și-am plâns

Leave a Reply

