In mijloc de vara, dupa 2 ani de asteptare, a venit si momentul reintalnirii cu nisipul fin si Marea Mediterana.. Singurul cuvant care are acces spre mintea mea este RELAXARE..

Ador sentimentul de a ma rupe de grijile zilnice, pentru a ma pierde in lectura, in timp ce briza marii incearca neputincioasa sa-mi sufle paginile.

Asadar am inceput sa-mi fac bagajul asa cum fiecare barbat ar face asta, in 15-20 minute..

O valiza, a carui fund a fost burdusit cu carti, 5 la numar,asadar ambitiile sunt mari pentru 7 zile.

Acestea sunt alegerile mele pentru concediu:

1.Fratii Karamazov, 2 volume

image

2.Jucatorul

dostoievski_fm-jucatorul-6692

3.Adulter

adulter_1_fullsize

4.Pe cand eram o opera de arta

978-973-689-484-8

Pentru pareri, sugestii sau daca doriti sa impartasiti cu noi alegerile voastre pentru concediu, comentariile va stau mereu la dispozitie.

Leave a Reply

